Een nieuw visueel verhaal voor modulaire woningen
Briefing
Ecohuis richtte in 2020 Brensj op, waarmee ze zich lanceerden in de modulaire markt. Na drie jaar exclusief mobiele units aan te bieden, breidt het aanbod van Brensj in 2023 uit met modulaire nieuwbouwwoningen. Stuk voor stuk kwalitatieve houtskeletbouwwoningen die volledig in eigen atelier geproduceerd worden en vervolgens gekoppeld worden op de werf. Bruiz kreeg de uitdaging om dit nieuwe verhaal visueel en inhoudelijk vorm te geven.
Idee
Met een Brensj nieuwbouw kies je voor alles wat je van een nieuwe woning verwacht en meer. Na enkele strategische meetings positioneerden we Brensj als dé partner waarmee je het meest efficiënt bouwt. Dit verhaal werd vertaald naar een nieuwe website, Google en social media campagne, beursstand op Batibouw en diverse e-mailings.
Resultaat
Op twee weken tijd noteerden we 1.100 unieke websitebezoekers. Daarnaast noteerden we op onze e-mailcampagne een gemiddelde openingsratio van 26% en meer dan 200 kliks naar de nieuwe website. In geen tijd was de infoavond volzet en werd het magazine meer dan 100 keer aangevraagd. We mogen dus van een succesvolle lancering spreken.
Met 1.100 unieke bezoekers op de website in 2 weken tijd en maar liefst 144 nieuwe leads, spreken we van een geslaagde lancering.