Een website op maat van een mooi merk
Briefing
Axent schilderwerken is een familiebedrijf dat al meer dan drie generaties mooie schilder- en decoratieprojecten realiseert voor particuliere klanten en bedrijven. Steeds op maat en met oog voor detail. Jammer genoeg kwam dit verhaal niet tot z’n recht op de website axentonline.be. Bruiz kreeg dan ook de vraag om het merkverhaal van Axent te stroomlijnen en dit te vertalen naar een moderne website die gebruiksvriendelijk is en makkelijk aan te passen.
Idee
Vertrouw op een waaier aan ervaring. Die slogan maakt onmiddellijk duidelijk dat Axent verschillende expertises heeft en dat hun kwaliteit al jaren diverse klanten blijmaakt. Structureel werd de website vereenvoudigd en visueel vertaalden we de stijlvolle look & feel van het logo, social media kanalen en bestelwagens naar een website die instant herkenbaar is. Concrete call-to-actions werden strategisch op verschillende pagina’s geplaatst. Daarnaast zorgden we voor een vlot aanpasbare pagina voor nieuwe en oudere realisaties. In samenwerking met Yellowwood Marketing werd de website gerealiseerd.
Resultaat
Met de realisatie van de website werd een eerste stap gezet richting een homogeen verhaal dat op verschillende kanalen visueel en inhoudelijk kan verteld worden. We zorgden naast het opzetten van de website ook voor de fotografie, copywriting en social media content.
Een passend merkverhaal is de eerste stap naar een relevante website