/ Work / Ranobo foodservice

Verpakkingen op maat van de horeca

Briefing

Na de branding van het Ranobo retailaanbod was het voor Ranobo tijd om terrein te winnen binnen de foodservice. Maar hoe kunnen we deze range zo vormgeven dat ze een eigen leven kan leiden naast retail en een uniek maar vertrouwd gezicht krijgt?

Idee

We vertellen een opvallend en positief verhaal door alles simpelweg in het negatief te zetten. Daar waar voor Ranobo retail groen en wit de hoofdkleuren zijn, baadt Ranobo foodservice in het groen en zwart. De bijzondere grootverpakkingen doen het product alle eer aan en ademen Ranobo in elk detail. Elke mengeling en soort wordt vormgegeven aan de hand van opmerkelijke montages met speciale notenillustraties.

Resultaat

Een stijlvol kader voor lekkere en kwalitatieve natuurproducten. Een range die instant duidelijk maakt welk type product je koopt en die 200% Ranobo is.

Case quote afbeelding

Opvallende verpakkingen op maat van de horeca, het zit in de kleine dingen

Scroll to Top