/ Work / Infrabo

Specifieke problemen oplossen, vraagt vaak voor een bredere invalshoek

Briefing

In 2020 had Groep Infrabo dringend nood aan diverse ingevulde vacatures. Hoe konden we hen helpen om op korte tijd een sterke employer branding op te zetten?

Idee

Tijdens ons onderzoek ontdekten we dat de oorspronkelijke communicatie niet langer overeenstemde met de huidige passie en teamgeest van Groep Infrabo. Er was nood aan een moderne invalshoek op maat van waar het bedrijf nu staat. In een nieuw logo speelden we de drie pijlers van GI (duurzaamheid, bouw en infrastructuur) uit in een grafisch element. Vervolgens plaatsten we alle werknemers voor de lens en toonden we de passie en teamgeest in verschillende dynamische employer branding video’s.

Resultaat

Een moderne branding die de dag van vandaag terug te vinden is op de kantoorgebouwen, sociale media en op de vernieuwde website. Samen blijven we het employer branding verhaal uitrollen.

Case quote afbeelding

Het belang van een rode draad doorheen alle communicatie is key voor elk merk.

Scroll to Top