Een volledige rebranding op basis van een aangeleverd marktonderzoek
Briefing
Werk een volledige rebranding uit voor Van Dessel Insurance Brokers op basis van een aangeleverd marktonderzoek. Verzorg bijkomend de fotografie voor gebruik doorheen alle communicatie en ontwerp een minisite voor de autoverzekeringen van Mazda.
Idee
Van Dessel is een grote speler in de verzekeringswereld. Toch was hun visuele communicatie niet even gestroomlijnd als hun aanbod. De grote vraag was: Hoe kunnen we zorgen voor een frisse look, maar toch de eigenheid van het merk bewaren? Door subtiele aanpassingen aan het logo en de huisstijl te doen om het merk on- en offline up-to-date te krijgen en toch herkenbaar te blijven.
Resultaat
We zorgden voor een modern logo op basis van het oude. Dit rolden we uit doorheen alle documenten en signage. Daarnaast creëerden we een beeldenbank met sfeer- en portretfoto’s voor on- en offline gebruik. We ronden dit project af met een minisite voor mazdainsurance.vandessel.be.
Je staat er van versteld hoe subtiele optimalisaties een volledig nieuwe look & feel kunnen creëren.