Een gevestigde culinaire waarde in Herentals restylen, is een mooie uitdaging ...
Briefing
MZE is sinds 2007 een begrip in Herentals. Dit atypische restaurant schotelt al jaren heerlijke mezze voor en legt z’n gasten telkens weer in de watten. Anno 2022 heeft MZE diverse plannen. Plannen die om een nieuwe look & feel vragen die handig kan vertaald worden naar verschillende afgeleiden.
Idee
MZE, sharing since 2007. Een eenvoudige slogan die enorm veelzeggend is. Want toen horecazaken in 2007 nog niet bezig waren met sharing, zette MZE hier volop op in. Dit statement werkten we op een stijlvolle manier uit met een logo in zelfgemaakte typografie als onderdeel van een gloednieuwe look & feel die het resultaat is van een uitgebreid DNA-onderzoek naar het verhaal van MZE.
Resultaat
Een nieuw gezicht, uitgepuurde branding en doordachte basis voor diverse toekomstprojecten. Zelf handig aan te passen door de mensen van MZE en doorgetrokken doorheen de verschillende uitingen zoals signalisatie, social media, website, …
Door samen vooraf goed na te denken, kom je tot relevante creaties waar de klant trots op is